خدمات پورتال پوبان برای رشته زمین شناسی

خدمات پورتال پوبان برای رشته زمین شناسی

۵ مطلب در تیر ۱۳۹۶ ثبت شده است

ویرایش مقالات انگلیسی زمین شناسی

ویرایش مقالات انگلیسی زمین شناسی

ممکن است تمایل به انتشار یافته های خود در زمینه زمین شناسی داشته باشید. اگر یافته های زمین شناسی خود را به صورت مقاله انگلیسی نوشته اید، اگر مقاله از نظر نگارشی و گرامری نیاز به ویرایش دارد می توانید کار ویرایش مقاله انگلیسی زمین شناسی خود را به ویراستاران گروه زمین شناسی ما بسپارید. ادیت مقالات انگلیسی زمین شناسی چه مقالاتی که قصد ارسال آن ها به یک مجله ISI را دارید و چه مقالات کنفرانسی توسط گروه زمین شناسی پورتال پویان پذیرفته می شود. برای ویرایش مقالات انگلیسی رشته زمین شناسی از مترجمان و ادیتور های دانش آموخته رشته زمین شناسی استفاده می شود.

 همچنین اگر مقاله خود را به یک ژورنال ارسال کرده اید و مجله از زبان مقاله اشکال گرامری گرفته است، گروه زمین شناسی ما می تواند ویرایش مقاله انگلیسی ISI زمین شناسی شما را انجام دهد. ویرایش مقالات انگلیسی زمین شناسی توسط ادیتور های فارغ التحصیل رشته زمین شناسی انجام می گیرد. آشنایی ادیتور با موضوع مقاله ISI  باعث می شود که جملات در حین ویرایش از نظر معنایی تغییر نکنند چرا که ادیتور به موضوع آشنایی دارد.

برای ارسال سفارش خود عضو پورتال پویان شده و پس از ورود به صفحه شخصی، سفارش ویرایش مقاله ISI خود را ارسال کنید. پس از ثبت سفارش ویرایش مقاله ISI، هزینه و زمان تحویل از طریق ایمیل و پیامک به اطلاع شما خواهد رسید. برای مشاهده هزینه ها، بخش تخمین زمان و هزینه ترجمه را مشاهده نمایید. راهنمای ارسال سفارش ویرایش مقاله را ببینید.

ادیت مقالات انگلیسی زمین شناسی از جنبه نگارشی و گرامری یکی از خدمات دپارتمان زمین شناسی پورتال پویان می باشد. اگر چنانچه مقاله خود را به زبان فارسی نگارش نموده اید، گروه مترجمان زمین شناسی ما می تواند مقاله ISI شما را به زبان انگلیسی ترجمه نمایند. برای مشاهده توضیحات بخش ترجمه فارسی به انگلیسی مقالات زمین شناسی را ملاحظه نمایید.

امکان پرداخت قسطی هزینه های بالای پنجاه هزار تومان اعم از هزینه ترجمه یا ویرایش مقاله در پورتال پویان فراهم شده است.

۲۲ تیر ۹۶ ، ۱۲:۵۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
حسن برقی

ترجمه انگلیسی به فارسی متن تخصصی زمین شناسی

ترجمه انگلیسی به فارسی متن تخصصی زمین شناسی

ترجمه انگلیسی به فارسی متون تخصصی زمین شناسی توسط مترجمین زمین شناسی پورتال پویان ارائه می شود. سالیانه یافته های جدیدی توسط دانشمندان زمین شناسی در خصوص سیاره زمین و ماهیت آن، منابع فلزی و غیر فلزی، منابع انرژی، منابع زیرزمینی، آب و ... به دست می آید. همچنین دانشمندان و زمین شناسان سالیانه تجارب بسیار ارزشمندی از مطالعات سد سازی، شهر سازی، گسل ها، احداث راه آهن و ... به دست می آورند. یافته ها و تجارب زمین شناسان به صورت کتاب، مجله و مقاله و عمدتا به زبان انگلیسی منتشر می شود. ترجمه انگلیسی به فارسی متن تخصصی زمین شناسی مسیر دستیابی و بهره مندی از این تجارب و یافت ها را هموار می کند. به کمک مترجمین زمین شناسی پورتال پویان می توانید از آخرین یافته ها و تجارب زمین شناسی به شکل موثرتری بهره مند شوید.

تاکید پورتال پویان بر این است که ترجمه متون تخصصی زمین شناسی باید توسط مترجمی انجام شود که خود در رشته زمین شناسی تحصیل کرده باشد. ترجمه متن زمین شناسی توسط مترجم زمین شناسی باعث می شود که حاصل کار یک ترجمه سلیس، روان و تخصصی شده و مفاهیم و اصطلاحات از زبان انگلیسی به درستی به زبان فارسی منتقل شوند. پورتال پویان به کمک مترجمین تخصصی زمین شناسی اقدام به ارائه ترجمه انگلیسی به فارسی متون تخصصی زمین شناسی می نماید.

خدمات ترجمه انگلیسی به فارسی متون تخصصی زمین شناسی مهندسی، ترجمه انگلیسی به فارسی متون تخصصی سنگ شناسی رسوبی و رسوب شناسی،  ترجمه انگلیسی به فارسی متون تخصصی زمین شناسی ساختمانی، ترجمه انگلیسی به فارسی متون تخصصی زمین شناسی نفت، ترجمه انگلیسی به فارسی متون تخصصی سنگ شناسی یا پترولوژی و ترجمه انگلیسی به فارسی متون تخصصی آب شناسی  در پورتال پویان ارائه می شود.

خدمات ترجمه انگلیسی به فارسی کلیه متون تخصصی زمین شناسی اعم از ترجمه انگلیسی به فارسی کتاب های زمین شناسی، ترجمه انگلیسی به فارسی پایان نامه های زمین شناسی، ترجمه انگلیسی به فارسی مقالات زمین شناسی، ترجمه انگلیسی به فارسی اسلاید های زمین شناسی و ترجمه انگلیسی به فارسی سایر متون تخصصی زمین شناسی توسط مترجمین زمین شناسی پورتال پویان انجام می شود.

برای ارسال سفارش خود عضو پورتال پویان شده و پس از ورود به صفحه شخصی، سفارش ترجمه خود را ارسال کنید. پس از ارسال سفارش ترجمه، هزینه و زمان تحویل ترجمه از طریق ایمیل و پیامک به اطلاع شما خواهد رسید. بخش تخمین زمان و هزینه ترجمه را ببینید. برای سفارشات حجیم امکان تحویل نتیجه ترجمه انگلیسی به فارسی در چند مرحله وجود دارد. راهنمای ارسال سفارش ترجمه را مشاهده نمایید.

گروه زمین شناسی علاوه بر ترجمه متون انگلیسی زمین شناسی، ترجمه مقالات و متون فارسی رشته زمین شناسی و همچنین ویرایش نگارشی مقالات انگلیسی زمین شناسی را نیز انجام می دهد که برای مشاهده توضیحات مربوط به آن ها بخش های ترجمه فارسی به انگلیسی مقالات زمین شناسی و ویرایش مقالات انگلیسی زمین شناسی را مشاهده نمایید.

امکان پرداخت قسطی هزینه های بالای پنجاه هزار تومان اعم از هزینه ترجمه یا ویرایش مقاله در پورتال پویان فراهم شده است.

۲۲ تیر ۹۶ ، ۱۲:۵۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
حسن برقی

ترجمه فارسی به انگلیسی مقالات زمین شناسی

ترجمه فارسی به انگلیسی مقالات زمین شناسی

ممکن است مقاله ای را به زبان فارسی در زمینه زمین شناسی نوشته و قصد ارسال آن به مجلات ISI یا کنفرانس های بین المللی را داشته باشید. اگر از طریق ارسال مقالات خود در مجلات ISI و کنفرانس های خارجی قصد انتشار یافته های خود در زمینه علم زمین شناسی را دارید می توانید از مترجمین فارسی به انگلیسی زمین شناسی پورتال پویان کمک بگیرید. مترجمین زمین شناسی ما تجربه کافی برای ترجمه فارسی به انگلیسی مقاله شما را داشته و مقالات زمین شناسی زیادی را از فارسی به انگلیسی ترجمه کرده اند.

ترجمه فارسی به انگلیسی مقالات زمین شناسی باید توسط مترجمی انجام شود که خود در رشته زمین شناسی تحصیل کرده باشد. هم رشته بودن مترجم با متنی که از فارسی به انگلیسی ترجمه می شود باعث می شود که حاصل کار یک ترجمه سلیس، روان و تخصصی شده و مفاهیم از فارسی به انگلیسی به درستی منتقل شوند. پورتال پویان به کمک مترجمین تخصصی زمین شناسی اقدام به ارائه ترجمه فارسی به انگلیسی متون تخصصی زمین شناسی می نماید.

خدمات ترجمه فارسی به انگلیسی مقالات زمین شناسی مهندسی، ترجمه فارسی به انگلیسی مقالات سنگ شناسی رسوبی و رسوب شناسی،  ترجمه فارسی به انگلیسی مقالات زمین شناسی ساختمانی، ترجمه فارسی به انگلیسی مقالات زمین شناسی نفت، ترجمه فارسی به انگلیسی مقالات سنگ شناسی یا پترولوژی و ترجمه فارسی به انگلیسی مقالات آب شناسی در پورتال پویان ارائه می شود.

علاوه بر ترجمه فارسی به انگلیسی مقالات زمین شناسی، خدمات ترجمه فارسی به انگلیسی کلیه متون زمین شناسی اعم از ترجمه فارسی به انگلیسی کتاب های زمین شناسی، ترجمه فارسی به انگلیسی پایان نامه های زمین شناسی، ترجمه فارسی به انگلیسی مقالات زمین شناسی، ترجمه فارسی به انگلیسی اسلاید های زمین شناسی و ترجمه فارسی به انگلیسی سایر متون تخصصی زمین شناسی توسط مترجمین زمین شناسی پورتال پویان انجام می شود.

برای ارسال سفارش ترجمه خود عضو پورتال پویان شده و پس از ورود به صفحه شخصی، سفارش ترجمه خود را ارسال کنید. پس از ارسال سفارش ترجمه، هزینه و زمان تحویل ترجمه به اطلاع شما خواهد رسید. بخش تخمین زمان و هزینه ترجمه را ببینید. برای سفارشات حجیم امکان تحویل نتیجه ترجمه فارسی به انگلیسی در چند مرحله وجود دارد. راهنمای ارسال سفارش ترجمه را مشاهده نمایید.

گروه زمین شناسی علاوه بر ترجمه متون فارسی زمین شناسی، ترجمه مقالات و متون انگلیسی رشته  زمین شناسی و همچنین ویرایش نگارشی مقالات انگلیسی زمین شناسی را نیز انجام می دهد که برای مشاهده توضیحات مربوط به آن ها بخش های ترجمه انگلیسی به فارسی متون تخصصی زمین شناسی و ویرایش مقالات انگلیسی زمین شناسی را مشاهده نمایید.

امکان پرداخت قسطی هزینه های بالای پنجاه هزار تومان اعم از هزینه ترجمه یا ویرایش مقاله در پورتال پویان فراهم شده است.

۲۲ تیر ۹۶ ، ۱۲:۴۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
حسن برقی

مقالات ترجمه شده زمین شناسی

مقالات ترجمه شده زمین شناسی

مقالات ترجمه شده زمین شناسی در ادامه همین صفحه برای دانلود از پورتال آموزش و پژوهش دانشگاهیان (پویان) ارائه شده اند. در لیست مقالات ترجمه شده زمین شناسی می توانید عنوان انگلیسی مقاله زمین شناسی، عنوان فارسی مقاله زمین شناسی و سایر مشخصات مقاله زمین شناسی اعم از ناشر و نویسنده مقاله زمین شناسی، حجم و تعداد صفحات فارسی و انگلیسی مقاله زمین شناسی را مشاهده نمایید. شما می توانید با کلیک روی "دانلود رایگان مقاله انگلیسی" اصل مقاله ISI زمین شناسی یا اصل مقاله کنفرانسی زمین شناسی را به صورت رایگان دانلود نمایید. همچنین در صفحه مربوط به دانلود رایگان مقاله ISI زمین شناسی می توانید چکیده انگلیسی مقاله زمین شناسی و ترجمه فارسی چکیده مقاله زمین شناسی را ملاحظه نمایید.  

 پس از دانلود رایگان مقاله ISI زمین شناسی و بررسی چکیده فارسی و چکیده انگلیسی مقاله زمین شناسی می توانید اقدام به خرید مقاله ترجمه شده زمین شناسی نمایید. برای خرید مقاله ترجمه شده زمین شناسی روی "خرید ترجمه فارسی و دانلود" کلیک نمایید. با این کار مقاله ترجمه شده زمین شناسی مورد نظر شما به سبد خرید اضافه خواهد شد. پس از تکمیل فرایند پرداخت می توانید مقاله ترجمه شده زمین شناسی مورد نظر خود را دانلود نمایید.

مقالات ترجمه شده زمین شناسی موجود در سایت دانشگاهی به صورت تخصصی ترجمه شده و فایل ترجمه فارسی به صورت  Word تایپ شده است. دانشجویان رشته زمین شناسی می توانند از فایل Word ترجمه مقاله زمین شناسی در تحقیقات و پروژه های خود استفاده نمایند. 

لینک دانلود محصولات خریداری شده از جمله مقالات ترجمه شده زمین شناسی برای شما ایمیل می شود. لینک دانلود محصولات خریداری شده در ناحیه کاربری شما نیز فعال می شود.

۲۲ تیر ۹۶ ، ۱۲:۴۸ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
حسن برقی

زمین شناسی

زمین شناسی

زمین‌شناسی  علم مطالعه  سیاره  زمین  است.دانش زمین‌شناسی به بررسی ماهیت سیّارهٔ زمین، تاریخ آن، ساختمان پوستهٔ آن، اجزای درون آن و انواع سنگ‌ها و سنگواره‌های زمین را بررسی می‌کند. این علم دربارهٔ موادّ سازندهٔ زمین، نیروهای مؤثر بر مواد مزبور، برآیندهای آن نیروها، پراکندگی سنگ‌های پوستهٔ سیاره، سرگذشت آن و همچنین گیاهان و جانورانی که در دوره‌های گوناگون زمین‌شناسی وجود داشته ‌اند گفتگو می‌کند.

منابع فلزی و غیر فلزی، منابع انرژی، منابع زیرزمینی، آب و هر آنچه که به عنوان ثروت طبیعی و ملی شناخته می شود، در علم زمین شناسی مورد بررسی و کنکاش قرار می گیرد. زمین شناسان می توانند با تخمین و ارزیابی منابع معدنی کشور، ابزار لازم را برای برنامه ریزی و سیاست گذاری در اختیار دولتمردان قرار دهند.

علم زمین شناسی در ارزیابی ساخت سد، ساخت راه آهن، ایجاد شهر ها و ساز های مختلفمورد استفاده قرار می گیرد. سدهایی که در جمع آوری آبهای سطحی ناتوانند، راه آهنی که با اندک رانش زمین ناکارآمد می شود و منازلی که بر روی گسلها بنا شده و هر دم احتمال وقوع فاجعه ای اسفبار را خبر می دهند، ناشی از بی توجهی به استفاده از زمین شناسان در پروژه های عمرانی است.

به طور خلاصه یک متخصص زمین شناسی توانمندی های زیر را دارد:

الف: تهیه و تفسیر نقشه های زمین شناسی و معدنی.

ب: همکاری با گروههای اکتشاف، و تیم های عملیات صحرایی و کارگاهی مهندسی ژئوتکنیک.

ج: انجام فعالیت های کارشناسی در وزارتخانه های معادن و فلزات، نفت، نیرو، کشاورزی و سازمانها تابعه و نیز کلیه موسساتی که بنحوی ازانحاء از زمین شناسی استفاده می نمایند.

د: گسترش مرزهای دانش در حیطه زمین شناسی از طریق ادامه تحصیل در سطوح عالیه و نظریه پردازی، تحقیق و پژوهش. 

گروه زمین شناسی پورتال آموزش و پژوهش دانشگاهیان (پویان) تلاش می کند تا با فراهم نمودن یک محیط علمی پویا در راستای اشتراک منابع علمی و تجارب زمین شناسی گام بردارد.

۲۲ تیر ۹۶ ، ۱۲:۴۸ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
حسن برقی
ابزار تلگرام

آپلود عکسابزار تلگرام برای وبلاگ