ترجمه انگلیسی به فارسی متن تخصصی زمین شناسی

ترجمه انگلیسی به فارسی متون تخصصی زمین شناسی توسط مترجمین زمین شناسی پورتال پویان ارائه می شود. سالیانه یافته های جدیدی توسط دانشمندان زمین شناسی در خصوص سیاره زمین و ماهیت آن، منابع فلزی و غیر فلزی، منابع انرژی، منابع زیرزمینی، آب و ... به دست می آید. همچنین دانشمندان و زمین شناسان سالیانه تجارب بسیار ارزشمندی از مطالعات سد سازی، شهر سازی، گسل ها، احداث راه آهن و ... به دست می آورند. یافته ها و تجارب زمین شناسان به صورت کتاب، مجله و مقاله و عمدتا به زبان انگلیسی منتشر می شود. ترجمه انگلیسی به فارسی متن تخصصی زمین شناسی مسیر دستیابی و بهره مندی از این تجارب و یافت ها را هموار می کند. به کمک مترجمین زمین شناسی پورتال پویان می توانید از آخرین یافته ها و تجارب زمین شناسی به شکل موثرتری بهره مند شوید.

تاکید پورتال پویان بر این است که ترجمه متون تخصصی زمین شناسی باید توسط مترجمی انجام شود که خود در رشته زمین شناسی تحصیل کرده باشد. ترجمه متن زمین شناسی توسط مترجم زمین شناسی باعث می شود که حاصل کار یک ترجمه سلیس، روان و تخصصی شده و مفاهیم و اصطلاحات از زبان انگلیسی به درستی به زبان فارسی منتقل شوند. پورتال پویان به کمک مترجمین تخصصی زمین شناسی اقدام به ارائه ترجمه انگلیسی به فارسی متون تخصصی زمین شناسی می نماید.

خدمات ترجمه انگلیسی به فارسی متون تخصصی زمین شناسی مهندسی، ترجمه انگلیسی به فارسی متون تخصصی سنگ شناسی رسوبی و رسوب شناسی،  ترجمه انگلیسی به فارسی متون تخصصی زمین شناسی ساختمانی، ترجمه انگلیسی به فارسی متون تخصصی زمین شناسی نفت، ترجمه انگلیسی به فارسی متون تخصصی سنگ شناسی یا پترولوژی و ترجمه انگلیسی به فارسی متون تخصصی آب شناسی  در پورتال پویان ارائه می شود.

خدمات ترجمه انگلیسی به فارسی کلیه متون تخصصی زمین شناسی اعم از ترجمه انگلیسی به فارسی کتاب های زمین شناسی، ترجمه انگلیسی به فارسی پایان نامه های زمین شناسی، ترجمه انگلیسی به فارسی مقالات زمین شناسی، ترجمه انگلیسی به فارسی اسلاید های زمین شناسی و ترجمه انگلیسی به فارسی سایر متون تخصصی زمین شناسی توسط مترجمین زمین شناسی پورتال پویان انجام می شود.

برای ارسال سفارش خود عضو پورتال پویان شده و پس از ورود به صفحه شخصی، سفارش ترجمه خود را ارسال کنید. پس از ارسال سفارش ترجمه، هزینه و زمان تحویل ترجمه از طریق ایمیل و پیامک به اطلاع شما خواهد رسید. بخش تخمین زمان و هزینه ترجمه را ببینید. برای سفارشات حجیم امکان تحویل نتیجه ترجمه انگلیسی به فارسی در چند مرحله وجود دارد. راهنمای ارسال سفارش ترجمه را مشاهده نمایید.

گروه زمین شناسی علاوه بر ترجمه متون انگلیسی زمین شناسی، ترجمه مقالات و متون فارسی رشته زمین شناسی و همچنین ویرایش نگارشی مقالات انگلیسی زمین شناسی را نیز انجام می دهد که برای مشاهده توضیحات مربوط به آن ها بخش های ترجمه فارسی به انگلیسی مقالات زمین شناسی و ویرایش مقالات انگلیسی زمین شناسی را مشاهده نمایید.

امکان پرداخت قسطی هزینه های بالای پنجاه هزار تومان اعم از هزینه ترجمه یا ویرایش مقاله در پورتال پویان فراهم شده است.